Biblioteka Główna zamknięta od 01.08 do 30.08.2020

foto: wypoczynek

Szanowni Użytkownicy,

 

Od  01 sierpnia do 30 sierpnia  Biblioteka Główna  jest zamknięta.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług ponownie od 31.08.2020.

Przez cały sierpień możliwy jest jednak  zwrot książek za pośrednictwem                           wrzutni bibliotecznej.

Ze względu na prowadzone w sierpniu prace techniczne w systemie bibliotecznym zwrot książek z konta może nastąpić z  pewnym opóźnieniem. Nie ma jednak powodu do obaw, opłaty za przetrzymanie książek nie są obecnie naliczane.

 

 

WRZESIEŃ 2020

 

Zasady funkcjonowania Biblioteki Głównej od 31 sierpnia do 30 września 2020

 

Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa wdrożyliśmy procedury korzystania z Biblioteki w czasie epidemii COVID-19.

 

Godziny otwarcia Wypożyczalni: poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00.

 

Możliwość zamawiania książek drogą elektroniczną po zalogowaniu się na konto biblioteczne.

 

Odbiór książek odbywa się przy stanowiskach Wypożyczalni na parterze BG.

 

Zwrotu książek prosimy dokonywać przede wszystkim poprzez  wrzutnię biblioteczną, znajdującą się przed wejściem do budynku Biblioteki. Książki, które nie mieszczą się ze względu na objętość w otworze wrzutni, prosimy zostawiać w specjalnym pojemniku ustawionym przy portierni BG. 

 

W godzinach otwarcia Wypożyczalni istnieje także możliwość zwrotu książek oraz potwierdzenia likwidacji konta (tzw. podbicie karty obiegowej) przy specjalnie wyznaczonym stanowisku w holu.

 

Książki po zwrocie są poddawane kwarantannie i nie będzie możliwości ich wypożyczenia przez okres 5 dni.

 

Konto można założyć na miejscu w Wypożyczalni (pon.-pt. 8.00-15.00), jednak zalecamy korzystanie z możliwości zdalnego zapisu.

 

Nie ma niestety możliwości korzystania ze Strefy Wolnego Dostępu -   rekomendujemy wcześniejszy wybór książek w katalogu bibliotecznym i zamówienie ich pocztą elektroniczną (udo[at]bg.agh.edu[dot]pl) lub telefonicznie (12 617 34 02). Szczegółowa instrukcja podana jest w zakładce FAQ w czasie epidemii.

 

Nie ma niestety nadal możliwości korzystania z żadnej z czytelń oraz Internetu.

 

Studenci, doktoranci i pracownicy AGH posiadający aktywne konto biblioteczne na bieżący rok akademicki mogą składać zamówienia na wykonanie skanu fragmentów materiałów bibliotecznych, np. artykułu z czasopisma, fragmentu książki. Zamówienie na skan należy składać drogą mailową na adres: wypmb[at]bg.agh.edu[dot]pl. Skan zostanie przesłany  na adres mailowy czytelnika.

 

Korzystanie z usług Oddziału Informacji Naukowej oraz Oddziału Zbiorów Specjalnych możliwe jest w ograniczonym zakresie. Pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji na miejscu w godzinach od 8.00 do 15.00. Rekomendujemy wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.

Na parterze Biblioteki istnieje możliwość przeglądania norm oraz niektórych rozpraw doktorskich na specjalnie przeznaczonym do tego celu terminalu komputerowym.

 


Kontakt telefoniczny w godzinach 8.00 do 15.00,  kontakt mailowy  oraz poprzez czat w godzinach 8.00 do 19.00.

 

Wypożyczalnia (zapisy, prolongaty kont, opłaty):  udo[at]bg.agh.edu[dot]pl, 12 617 32 12

Wypożyczalnia Międzybiblioteczna (skany materiałów, zamawianie materiałów z innych bibliotek): wypmb[at]bg.agh.edu[dot]pl 12 617 32 14

Strefa Wolnego Dostępu (zamawianie książek z kolekcji beletrystyki oraz podręczników z księgozbioru  „W”): udo[at]bg.agh.edu[dot]pl, 12 617 34 02

Oddział Informacji Naukowej (BPP, e-źródła, kwerendy):  oin[at]bg.agh.edu[dot]pl, 12 617 32 15

Oddział Zbiorów Specjalnych (normy, patenty, mapy): ozs[at]bg.agh.edu[dot]pl, 12 617 32 17

Pomoc na „żywo”  BiblioCHAT   


 

Osoby przychodzące do BG AGH powinny bezwzględnie być wyposażone w maseczki i rękawiczki, zdezynfekować ręce po wejściu do budynku i przestrzegać obowiązujących zasad bezpieczeństwa.   W holu Biblioteki może przebywać jednocześnie do 10 czytelników.

Szczegółowe informacje dostępne są tutaj: FAQ

 


 

Informacja MNiSW w przypadku przywracania działalności bibliotek uczelnianych