- pracownik Biblioteki Głównej
Od najmłodszych lat pasjonatka sportów zimowych, a w szczególności skoków narciarskich. Od 2016 r. intensywnie zbiera wszystko, co się wiąże z tym sportem (autografy, pamiątki, wspomnienia). Jeździ na zawody, śledzi relacje sportowe w telewizji, bywa na spotkaniach ze skoczkami narciarskimi oraz osobami związanymi ze skokami, jednym słowem żyje tym sportem. Próbuje pisać o skokach oraz tworzy Wielką Bibliografię Skoków Narciarskich, która zawiera ponad 3000 pozycji (można ją znaleźć pod adresem: http://mbbozp.webwavecms.com/). Jest członkiem Oficjalnego Fanklubu Dawida Kubackiego.
Autografy „Złotej Czwórki z Lahti” (Finlandia), 04 marzec 2017 r.
Zdjęcie z Maciejem Kotem (22 września 2012 r., Zakopane)
Zdjęcie z Kamilem Stochem (8 czerwca 2018 r., Proszowice)
Zdjęcie z Dawidem Kubackim (26 grudnia 2017 r., Wisła)
Brelok z oficjalnej kolekcji Kamila Stocha
Przypinka Adam Małysz
Plastron z autografem Andreasa Wanka z konkursu z cyklu RawAir, Lillehammer (Norwegia) 13 stycznia 2018 r.
Autograf Evalin Insam
Autograf Sven Hannawald
Autograf Stefan Kraft
Plastron przedskoczka z autografem Luca Egloffa, Oberstdorf (Niemcy) 30 grudnia 2017 r.
„V Magazyn” – czasopismo o skokach narciarskich
Autografy reprezentacji Polski, zdobywcy Pucharu Narodów 2016/2017
Autograf Stefan Hula
Autograf reprezentacji skoczków z Finlandii
Plastron z autografem Andreasa Wanka z konkursu z w Sapporo (Japonia) 16 stycznia 2010 r.
Akredytacja Macieja Kota z 66. Turnieju Czterech Skoczni 2017/2018
Akredytacja Alexa Insama z inauguracji Pucharu Świata 16-18 listopada 2018 r., Wisła
Kartka pocztowa od Wojciecha Fortuny
Koperty FDC IX Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Innsbruck 1964; X Zimowe Igrzyska Olimpijskie, Grenoble 1968; Mistrzostwa Świata w narciarstwie Klasycznym, Lahti 2001
Karkonoše Špindlerův Mlýn – pocztówka z lat 60-tych XX w.
Znaczki pocztowe związane ze skokami narciarskimi z różnych stron świata
Z ikonami zetknęła się po raz pierwszy kilkanaście lat temu, gdy zwiedzała prawosławne cerkwie w Polsce. Zachwyciła ją wtedy wschodnia ikonografia. Od 2016 r., pod czujnym okiem pani Anny Crisanti zajmuje się tą piękną sztuką. Przedstawione ikony zostały napisane według tzw. kanonu ikonopisarskiego, czyli ściśle określonych reguł. Przy ich wykonaniu użyto techniki tempery jajowej (głównym składnikiem tego spoiwa są: żółtko jaja kurzego, białe wytrawne wino, sypkie pigmenty) z zastosowaniem pozłotnictwa. Zastosowane pigmenty są pochodzenia naturalnego, powstały one na bazie ziem – glinek, minerałów. Pisanie w ikonie rozpoczyna się od ciemnych barw. Z tej ciemności, niejako z mroku, wydobywane jest światło. Ikona została opisana za pomocą liter, skrótów, aby jednoznacznie określić przedstawione osoby oraz podkreślić związek słowa i obrazu.
Kopia ikony ołtarzowej z rzeszowskiej świątyni braci kaznodziejów przedstawiająca św. Dominika Guzmana. Ikona wykonana tradycyjnymi technikami malarskimi (ikonopisarskimi), a więc temperą jajową na desce oraz złocenia techniką „na mixtion”. Powstawała na przełomie 2016 i 2017 r.
Ikony to kopia ołtarza z Kościoła pw. św. Pawła Apostoła w Krzyszkowicach-Wieliczce w oryginale napisana przez Annę Crisanti. Ikona (1) została wykonana w lutym 2017 r., w ramach kursu złocenia techniką „na pulment”, tradycyjną temperą jajową na desce. Ikona (2) wykonana została tą samą techniką z zastosowaniem innych kolorów złoceń (szlagmetal w kolorach srebrnym i złotym). Zestawienie dwóch podobnych ikon obrazuje jak bardzo mogą się różnić w zależności od zastosowanych materiałów i barw.
Kopia nowogrodzkiej ikony Matki Boskiej w typie Eleusy, której oryginał znajduje się w Palazzo Leoni Montanari w Vincenzie. Ikona wykonana tradycyjnymi technikami malarskimi (ikonopisarskimi), a więc temperą jajową na desce oraz złocenia techniką „na mixtion”. Ikona powstała pod czujnym okiem pani Anny Crisanti podczas warsztatów odbywających się w ramach programu edukacyjnego towarzyszącego wystawie „Maria. Mater Misericordiae”. W dniach 1-2 października 2016 r. ikona była wystawiona w gmachu Muzeum Narodowym.